امام خمینی‌(ره) شخصیت تأثیرگذار جهان معاصر است
کد خبر: 3812028
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
نوذری :

امام خمینی‌(ره) شخصیت تأثیرگذار جهان معاصر است

گروه فرهنگی - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: حضرت امام خمینی(ره) شخصیت درخشان و تأثیرگذار جهان معاصر است.

امام خمینی‌(ره) شخصیت تأثیرگذار جهان معاصر است
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، اظهار کرد: اگر تاریخ قرن بسیتم را بررسی کنیم هیچ نهضتی به اندازه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تأثیرگذار نبوده است .
وی ادامه داد: امام (ره) شخصیتی مردمی و منحصر به فرد بودند که با رهبری های پیامبرگونه و برگرفته از احکام الهی توانستند با پشتوانه مردمی خود نهضتی را به ثمر برسانند که امروز بعنوان الگویی بی بدیل برای کشورهای آزادی خواه و مبارز تبدیل شده است .
وی با بیان اینکه برنامه های ویژه سالگرد حضرت امام (ره) باید با محتوا و شایستگی هر چه تمام تر برگزار شود ادامه داد : بهره‌گیری از تمام ظرفیت های موجود و برگزاری محافل و مجالس متعدد فرهنگی، مذهبی و هنری پیرامون تبیین شخصیت حضرت امام (ره) در دستور کار قرار گیرد .
نوذری در ادامه با اشاره به ضرورت اتحاد و انسجام ملی در برابر هجمه های ظالمانه نظام استکباری به سرکردگی آمریکا عنوان کرد: امروز همه شاهدند که نظام سلطه از هیچ هجمه ای بر ضد مردم ایران فروگذار نیست و در این شرایط اتحاد و همدلی نقشی به سزا در خنثی شدن این توطئه‌ها دارد .
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس نیز بر ضرورت زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در این مراسم تأکید کرد .
حجت الاسلام علی چراغی پور - سرپرست شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست از اتخاد تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری دو مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در سطح استان خبر داد .
چراغی‌پور گفت: بهره‌گیری از تمامی امکانات با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در جهت برگزاری باشکوه دو مناسبت پیش رو ضروری بوده و همه باید در این راستا گامهای موثری بردارند .
انتهای پیام
captcha