مسئول بخش فضای مجازی نمایشگاه قرآن فعالیت‌های این بخش را تشریح کرد
کد خبر: 3812053
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵

مسئول بخش فضای مجازی نمایشگاه قرآن فعالیت‌های این بخش را تشریح کرد

گروه فناوری اطلاعات ــ مسئول بخش فضای مجازی نمایشگاه درباره فعالیت‌های این بخش گفت: ستاد نمایشگاه امسال تصمیم گرفت بخش رسانه‌های دیجیتال را از بخش فضای مجازی نمایشگاه جدا کند، رسانه‌های دیجیتال به بخش فروش منتقل شد و فضای مجازی به دلیل اهمیتش به شکل مستقل فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، فعالیت‌های ما به دو دسته تقسیم می‌شود: فعالیت‌هایی که بروز و ظهور فیزیکی دارند و فعالیت‌هایی که صرفاً در فضای مجازی انجام می‌شود، عمده فعالیت‌های ما در فضای مجازی و در دل باشگاه همراهان است.

به گزارش ایکنا؛ یاسر ساجدی، مسئول بخش فضای مجازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ضمن بیان این مطلب گفت: افراد با عضویت در این باشگاه و شرکت در فعالیت‌های آن می‌توانند تا سقف 300 هزار تومان بن خرید نمایشگاه از بانک صادرات دریافت کنند و از غرفه متمرکزی که برای فروش در نظر گرفته شده، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

ساجدی در ادامه گفت: فعالیت‌های باشگاه، امشب به 14 فعالیت رسیده است، مواردی همچون عضویت در باشگاه، شرکت در دوره‌های آموزشی الکترونیک، شرکت در مسابقات الکترونیک، گرفتن فیلم از خود در نمایشگاه و انتشار آن در فضای مجازی، استفاده از اپلیکیشن جویای چلچراغ و ... فعالیت‌هایی هستند که برای مخاطبان درنظر گرفته شده است و امتیاز دارد.

وی یادآوری کرد: بخشی از فعالیت‌های باشگاه نیز به مؤسسات قرآنی اختصاص دارد، به صرف اینکه کسی مدیر مؤسسه قرآنی باشد و در باشگاه ثبت نام کند، دوهزار امتیاز معادل دویست هزار تومان بُن دریافت می‌کند؛ همچنین حافظان یک جزء تا کل قرآن که در آزمون‌های باشگاه شرکت کرده‌اند، می‌توانند تا سقف هزار امتیاز دریافت کنند. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد تا بتوانیم نمایشگاه را به سطح بهتریی در کشور توسعه دهیم، چون این امتیاز باشگاه در فروشگاه اینترنتی‌ که راه‌اندازی شده، قابل استفاده است و فرد بدون حضور در نمایشگاه هم می‌تواند از امتیازات خود برای خرید محصول استفاده کند.

مسئول بخش فضای مجازی نمایشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: غرفه دانشگاه علامه طباطبایی که برای کارگروهی قرآنی تشکیل شده است، غرفه طوبی متعلق به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد که طرح آموزش انلاین قرآن را ترویج می‌کند، کلینیک سلامت ذهن و فضای مجازی سراج که به همت سپاه برقرار شده است، غرفه باشگاه همراهان که به سؤالات مخاطبان در زمینه باشگاه پاسخ می‌دهد و غرفه برگزیدگان قرآنی در فضای مجازی که 30 برنامه ممتاز قرآنی را عرضه می‌کند، از جمله غرفه‌هایی هستند که در زمینه فضای مجازی، بروز و ظهور فیزیکی دارند.

یادآوری می شود؛ بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha