هیئات مذهبی، سربازان دفاع از حریم تشیع هستند
کد خبر: 3812086
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

هیئات مذهبی، سربازان دفاع از حریم تشیع هستند

گروه اجتماعی - دبیر شورای هیئات مذهبی ارومیه با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی، سربازان دفاع از حریم تشیع هستند، گفت: امروز که کشور در معرض انواع تهاجمات فرهنگی و رسانه‌ای از سوی دشمنان قرار گرفته، هیئات مذهبی نیز مورد تهاجم اعتقادی و دینی هستند.

هیئات مذهبی، سربازان دفاع از حریم تشیع هستند

بهروز علیزاده، دبیر شورای هیئات مذهبی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی، پدیدآورنده و بانی شورای هیئات مذهبی در کشور است، اظهار کرد: پیش از تشکیل این شورا، برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در استان بسیار مظلوم واقع شده بود و شورای هیئات مذهبی توانست در این زمینه فرهنگ‌سازی خوبی انجام دهد.
وی ادامه داد: امروز برگزاری ایام فاطمیه در استان جز مراسمات نمونه در کشور به‌شمار می‌رود و در واقع به عاشورای دوم در استان تبدیل شده است.
علیزاده با اشاره به اینکه هیئات مذهبی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص در بین جوانان تاثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی استان با جذب جوانان و برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی مطابق سلیقه آنان در مقابله و کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است.
وی با بیان اینکه هیئات مذهبی باید صندوق‌های خیریه خود را توسعه دهند، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۴۵۰ هیئت مذهبی در استان فعالیت مستمر دارند که اگر هر هیئت در محدوده خود نیازمندان را شناسایی کرده و صندوق‌های خیریه خود را توسعه بخشند، در امور خیر و کمک به نیازمندان نیز می‌توانند قدم های مثبتی بردارند.
دبیر شورای هیئات مذهبی ارومیه با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی، سربازان دفاع از حریم تشیع هستند، یادآور شد: امروز که کشور در معرض انواع تهاجمات فرهنگی و رسانه‌ای از سوی دشمنان قرار گرفته، هیئات مذهبی نیز مورد تهاجم اعتقادی و دینی هستند و در این راستا سنگربانان هیئات مذهبی باید همت بیشتری به خرج دهند.
انتهای پیام

captcha