شیوه‌های جدید برای آموزش‌های قرآنی با زبان هنر خلق كنیم
کد خبر: 3812138
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

شیوه‌های جدید برای آموزش‌های قرآنی با زبان هنر خلق كنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری تأثیرگذاری زبان هنر در انتقال پیام و لزوم توجه به این نكته در آموزش‌های قرآنی گفت: خلق شیوه‌های جدید برای آموزش‌های قرآنی لازم است و بیت‌الاحزان هم باید به این مسئله توجه كند.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 26 اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان و مربیان مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در وزارت ارشاد گام‌های تعددی برای ترویج فرهنگ قرآن با زبان هنر برداشته شده است، گفت: مسلماً با زبان هنر بهتر می‌توانیم مفاهیم بلند قرآن را انتقال دهیم.
وی خواستار استفاده مؤسسه بیت‌الاحزان از زبان هنر برای ترویج فعالیت‌های خودش شد و گفت: خلق شیوه‌های جدید برای آموزش‌های قرآنی لازم است و بیت‌الاحزان هم باید به این مسئله توجه كند.
سهرابی با یادآوری اینكه آینده به نسل كودكان و نوجوانان ماست،‌ گفت: باید بتوانیم برای این نسل خود برنامه‌ریزی‌های دقیقی داشته باشیم.
مدیركل ارشاد فارس به فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان اشاره كرد و گفت: این مؤسسه قرآنی فعالیت خود را از یك روستا آغاز كرد اما به حدی فعالیت‌های آن رونق دارد كه در سراسر كشور نام و آوازه این مؤسسه جاری و ساری است.
سهرابی با بیان اینكه حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر این مؤسسه افق فعالیت‌های مؤسسه‌اش را كه ترویج كلام وحی بود، اجرایی كرد، بر لزوم الگوگیری از چنین فعالیت‌هایی تأكید كرد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه بر لزوم استفاده از فرصت ماه مبارك رمضان برای خودسازی تأكید كرد و گفت: رمضان، بهار قرآن است كه مسلماً بهترین كار در این ماه مبارك رمضان ترویج فرهنگ انس با قرآن است و انجام فعالیت‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام علی جودكی، مسئول شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شیراز نیز در این مراسم از حمایت‌های اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پیرامون فعالیت‌های قرآنی و این مؤسسه قدردانی كرد.
انتهای پیام

captcha