حضور «سیدمصطفی حسینی» قاری بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3812159
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

حضور «سیدمصطفی حسینی» قاری بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بهار قرآن قاری بین المللی، استاد سید مصطفی حسینی در محافل قرآنی استان حضور پیدا می‌کند.

حضور «سیدمصطفی حسینی» قاری بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی

حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن که حتی نگاه به قرآن هم از ثواب الهی برخوردار است برنامه‌ها و محافل ویژه قرآنی در استان تدارک دیده شده است.
وی افزود: به همین منظور از قاری بین‌المللی سید مصطفی حسینی در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه دعوت شده در استان ما حضو داشته باشند که ۶ برنامه برای این قاری پیش بینی شده است.
عزیزعلی، گفت: یکی از برنامه‌های ایشان به صورت عمومی در یکی از مساجد تبریز، بنام مسجد موسی ابن جعفر شهرک ارم به صورت محفل قرآنی برای روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بعد از افطار خواهد بود.
وی از اجرای برنامه قرآنی توسط این قاری برای پرسنل نیروی انتظامی نیز خبرداد وافزود: محافل دیگر تلاوت این قاری روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه در شهرستان مراغه قبل از افطار و همان روز بعد از افطار در شهرستان آذرشهر نیز برنامه اجرا خواهند داشت.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: از قاریان ممتاز استانی دیگری هم دعوت شده است تا در شهرهای تسوج، شبستر، سیس، هشترود، آذرشهر و اسکو حضور یافته و محافل قرآنی برگزار نمایند.

انتهای پیام

captcha