حمایت از زنان بی‌سرپرست، کودکان بیمار و زندانیان در مؤسسه مشفقین مهرگستر
کد خبر: 3812187
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مسئول غرفه مشفقین مهر گستر:

حمایت از زنان بی‌سرپرست، کودکان بیمار و زندانیان در مؤسسه مشفقین مهرگستر

گروه جامعه ــ مدیر مشارکت‌های مردمی و مسئول بنیاد مشفقین مهرگستر اعلام کرد: در مرکز مهرگستر سه دسته از نیازمندان تحت پوشش قرار می‌گیرد، زنان بی‌سرپرست، کودکان بیمار و زندانی‌های جرائم غیرعمد افراد تحت پوشش مؤسسه مشفقین مهرگستر هستند.

اکرم تیموری، مدیر مشارکت‌های مردمی بنیاد مشفقین مهر گستر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره حضور این بنیاد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن بیان کرد: این مرکز از سال ۸۹ با محوز رسمی پلیس امنیت اجتماعی شروع به کار کرده است. در این مؤسسه سه دسته از افراد نیازمند تحت پوشش قرار می‌گیرند؛ زنان بی‌پرست خانوار، کودکانی که دارای بیماری‌های خاص هستند و زندانی‌هایی که جرائم غیرعمد انجام داده‌اند از جمله این افراد هستند.
 
وی افزود: در این مؤسسه طرحی با نام خیرات نان را تصویب کرده‌ایم که به واسطه آن افرادی که تحت پوشش ما هستند، بن‌هایی را دریافت می‌کنند و به واسطه این بن‌ها، می‌توانند نان خریداری کنند.

تیموری ادامه داد: دومین طرح نذر سلامت است. در این طرح که مورد تأیید وزارت بهداشت و بیمارستان‌ها قرار گرفته است، بیمارانی که از پرداخت هزینه‌های درمان ناتوان هستند توسط مددکاران بیمارستان‌ها شناسایی می‌شوند و این بنیاد به آن‌ها آن‌ها کمک می‌کند. در ضمن برای اسکان مدد‌جویان نیازمند هم اقدامات ویژه‌ای را مد نظر قرار داده‌ایم.

وی در اعلام افراد تحت پوشش خود تصریح کرد: حدوداً ۳۵۰ خانوار را تحت پوشش قرار داده‌ایم. خانوار‌های مدنظر از ۲ نفره و به هشت نفر تعمیم پیدا می‌کنند.
حمایت از زنان بی‌سرپرست، کودکان بیمار و زندانیان در مؤسسه مشفقین مهرگستر
 
انتهای پیام
captcha