نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در بخش عترت نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3812197
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در بخش عترت نمایشگاه قرآن

گروه جامعه ـ نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در بخش عترت این دوره از نمایشگاه قرآن با عنوان خوشبختی در نهج‌البلاغه در 10 دقیقه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام مهدوی ارفع، مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی این طرح کاملا مردمی و با هدف آسان‌خوانی و روان خوانی ترجمه نهج‌البلاغه برای عموم مردم و با قیمت ارزان در سراسر کشور انجام می‌شود.

براساس این طرح ترجمه محمد دشتی که آسان‌ترین ترجمه نهج البلاغه است در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد؛ به گونه‌ای که ابتدا حکمت‌ها دو مرتبه از اول به آخر خوانده می‌شود و سپس نامه‌ها از آخر به اول و در نهایت خطبه‌ها از آخر به اول آموزش داده می‌شود. همچنین نامه 31 نهج البلاغه که خطاب به جوانان است با ترجمه روان تهیه شده است.

علاقه مندان به این طرح 70 درصد نهج البلاغه را بدون نیاز به شرح و تفسیر درک می‌کنند. متقاضیان برای حضور در این طرح، در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن به ستون 91 مراجعه کنند و در صورت تمایل به راه‌اندازی جلسات نهج البلاغه می‌توانند با شماره 09168560080 تماس بگیرند تا مدرس و مبلغ به صورت رایگان به جلسه اعزام شود.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha