مصرف مشروبات الکلی در ایلام جان یک نفر را گرفت
کد خبر: 3812228
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
یاری:

مصرف مشروبات الکلی در ایلام جان یک نفر را گرفت

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مصرف مشروبات الکلی جان یک نفر را در ایلام گرفت و 6 نفر را به شدت مسموم کرد که حال همگی آن‌ها وخیم اعلام شده است .

مصرف مشروبات الکلی در ایلام جان یک نفر را گرفت
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نورعلی یاری، فرمانده انتظامی ایلام امروز اظهار کرد: در پی مصرف مشروبات الکلی توسط هفت جوان ایلامی، تمامی آن ها مسموم می‌شوند که پس از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های شهر ایلام، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند .
وی با بیان اینکه از این هفت نفر، یک نفر به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داد، افزود: شدت مسمومیت این مشروبات به حدی بوده است که دو نفر از هر دو چشم نابینا، یک نفر دچار مرگ مغزی و یک نفر نیز به دلیل آسیب جدی به کلیه ها منجر به دیالیز شده است .
فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه 2 عامل توزیع کننده عمده مشروبات الکلی پس از شناسایی، دستگیر شده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، پلیس امنیت انتظامی استان در یک اقدام غافلگیرانه علاوه بر دستگیری متهمان، یک دستگاه خودروی سواری پژو را توقیف کردند .
یاری با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و سپس با قرار وثیقه روانه زندان شدند .
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار چنین اتفاقات ناگواری نشوند
انتهای پیام
captcha