نمایشگاه قرآن در دل جامعه قرار گیرد/ تربیت اسلامی؛ لازمه ایجاد جامعه مهدوی
کد خبر: 3812248
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
حجت‌الاسلام مرتضوی:

نمایشگاه قرآن در دل جامعه قرار گیرد/ تربیت اسلامی؛ لازمه ایجاد جامعه مهدوی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع حوزویان و تأکید بر اینکه آموزش‌های حوزه‌های علمیه باید به میان مردم بیاید، گفت: نمایشگاه قرآن نیز یک مجموعه تئوری است که باید در دل جامعه قرار گیرد و همه چیز ما قرآنی شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز 26 اردیبهشت در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن استان، ارائه محصولات و فعالیت‌های مختلف قرآنی در این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی خوبی برای انس بیشتر با کتاب الهی است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی باید در راستای گام دوم انقلاب تعریف شوند، افزود: برنامه‌های جنبی خوبی نیز برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که جای تقدیر دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط نخبگان، خبرگان، علمای حوزه‌ها و فرهیختگان جامعه تبیین گردد، اظهار کرد: رهبر انقلاب در جلسات و دیدارهای مختلف این بیانیه را تشریح کرده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام مرتضوی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع حوزویان و تأکید بر اینکه آموزش‌های حوزه‌های علمیه باید به میان مردم بیاید، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن نیز یک مجموعه تئوری است که باید در دل جامعه قرار گیرد و همه چیز ما قرآنی شود.
وی با اشاره به تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در بیانات رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: آموزش دین بر اساس فرمایشات ایشان کافی نیست و حوزویان باید با ایجاد دولت اسلامی زمینه جامعه و تمدن اسلامی را فراهم کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تمدن سازی در بیانیه گام دوم رهبری را مصداق جامعه مهدوی خواند و ادامه داد: لازمه ایجاد جامعه مهدوی، تربیت اسلامی است که نقش خانواده‌ها در این تربیت بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های قرآن نیز باید در دل خانواده‌ها و افراد جای گیرد و سبک زندگی اسلامی را در آموزش و پرورش و جامعه ما نهادینه کند.
وی با اشاره به اینکه اظهارات و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا چهره اسلام قلابی عربستان را آشکار کرده است، اضافه کرد: اکنون فرصتی پیش آمده تا ایران اسلامی اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و لذا کافران جهان (آمریکا، اسرائیل و عربستان) در مقابل این اسلام کامل ایستاده‌اند.
انتهای پیام

captcha