شانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان آغاز به کار می‌کند
کد خبر: 3812271
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
شنبه 28 اردیبهشت‌ماه؛

شانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان آغاز به کار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مراسم افتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان فردا ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان آغاز به کار می‌کند

به گزارش ایکنا از اصفهان، فردا شنبه ۲۸ اردیبهشت و از ساعت 17 مراسم افتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و با حضور مسئولان و فعالت قرآنی این استان برگزار می‌شود. 

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی این استان، با حضور ۱۵۰ مشارکت کننده برگزار می‌شود و تا روز سوم خردادماه برای بازدید علاقمندان دایر است. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان پیش از این به خبرنگار گفته بود: در سال‌های گذشته، نمایشگاه قرآن و عترت به این صورت برگزار می‌شد که افراد فعال در حوزه‌های اقتصادی مرتبط با دین مثل عرضه‌کنندگان ملزومات چادر یا اقلام خوراکی در کنار مشارکت‌کنندگان فعال در حوزه دین و فعالیت‌های قرآنی مثل ناشران و مؤسسات قرآنی و فرهنگی به عرضه کالاهای خود می‌پرداختند که این رویه مورد اعتراض فعالان قرآنی و فرهنگی قرار داشت و آنها معتقد بودند باید به لحاظ جانمایی غرفه‌ها، میان فعالان این دو بخش تفاوت وجود داشته باشد. در نهایت تصمیم بر این شد که این دو بخش از هم تفکیک شوند و نمایشگاه قرآن و عترت فقط به فعالان فرهنگی و قرآنی اختصاص یافته و غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد و فعالان اقتصادی در بخش دیگری با عنوان نمایشگاه ضیافت به عرضه کالاهای خود بپردازند که غرفه‌های این نمایشگاه بر مبنای قانونی سایر نمایشگاه‌ها یعنی پرداخت هزینه غرفه‌ها به مشارکت‌کنندگان واگذار می‌شود.
براساس این گزارش، کتابت قرآن، جزءخوانی قرآن کریم، رونمایی از آثار فاخر، نگارگری قرآنی و شب شعر قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان است.

شانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از فردا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه لغایت سوم خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود. غرفه شماره یک در سالن شیخ بهایی این نمایشگاه نیز متعلق به خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان است. 
انتهای پیام

captcha