اصلی‌ترین کار دشمن امروز تهدید و هیاهو است
کد خبر: 3812345
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

اصلی‌ترین کار دشمن امروز تهدید و هیاهو است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اصلی‌ترین کار دشمن را امروز هیاهو و تهدید دانست و گفت: می‌خواهند با هیاهو ایران را تسلیم کنند ولی ملت ما پایدارتر و بیدارتر از قبل ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ماه رمضان ماه برکت و رحمت است و باید از این ماه به محو احسن استفاده کرد.
وی با اشاره به فلسفه روزه برای تکریم نفس گفت: از نسیم‌های الهی چون ماه رمضان باید بهره برد.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای بندگی است و خوشا به حال آنان که بهره کافی می‌برند.
آیت‌الله علما به 27 اردیبهشت و سالروز رحلت آیت‌الله بهجت اشاره کرد و گفت: آنچه که در این مدت از این مرد بزرگ مشاهده کردیم بندگی و عبودیت خداوند متعال بود و هرکاری که ایشان انجام می‌داد برای رضای خدا بود و از جمله افرادی بودند که ملکوت عالم را درک کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت 15 ماه رمضان سالروز ولادت امام حسن(ع) و روز کمک به ضعفا افزود: از ویژگی‌های ایشان دستگیری و کمک به فقرا و ضعفا بود.
آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران دولت تصریح کرد: ایشان در این دیدار بر لزوم تقویت بنیه اقتصادی کشور تأکید کردند.
وی درادامه به لزوم استفاده درست از ثروت کشور اشاره و اظهار کرد: کشور ما کشور ثروتمندی است و در مجموع نفت و گاز حرف اول دنیا را می‌زنیم که باید از این ثروت به درستی استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران اشاره و افزود: 40 سال مقاومت کردیم و دشمن در تمام زمینه‌ها با شکست مواجه شد.
آیت‌الله علما با بچگانه خواندن رفتار رئیس جمهور آمریکا گفت: اصلی‌ترین کار دشمن امروز هیاهو و تهدید است که باید به این موارد توجه نکرد و ملت ما پایدارتر و بیدارتر از قبل ایستادگی می‌کند.
امام جمعه کرمانشان تصریح کرد: رفتار رئیس جمهور آمریکا بچگانه است و در زمانی که برجام در حال مذاکره بود اوباما ما را تحریم کرد و این امر نشان می‌دهد آمریکا قابل اعتماد نیست.
آیت‌الله علما به تأکید رهبری در زمینه اصلاح نظام بانکی اشاره و افزود: مدیریت باید در کشور ما جهادی و انقلابی باشد و تمام مسئولان باید به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید زیرساخت‌های رونق توید را دولت فراهم کند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.
انتهای پیام

captcha