نمایشگاه قرآن فارس امسال برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3812458
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

نمایشگاه قرآن فارس امسال برگزار نمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نمایشگاه قرآن «عروةالوثقی» كه هر ساله در ایام ماه مبارك رمضان در فارس برگزار می‌شد، امسال برگزار نمی‌شود، البته نمايشگاه كتاب و نرم‌افزارهای قرآنی در پايانه‌های مترو برپا می‌شود.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال نمایشگاه قرآن «عروةالوثقی» در ماه مبارك رمضان مانند روال گذشته برگزار نمی‌شود، گفت: امسال رویكرد خود را در اجرای برنامه‌های ماه مبارك رمضان تغییر دادیم.
وی با تصریح اینكه برنامه‌های متنوعی در ایام ماه مبارك رمضان برگزار می‌كنیم، افزود: امسال نمایشگاه قرآنی با وسعت سابق برگزار نمی‌كنیم البته نمایشگاه كتاب و نرم‌افزار با موضوع قرآن،‌ عترت و نماز در پایانه‌های مترو در شیراز برپا می‌كنیم.
سهرابی با بیان اینكه برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی ما طی این ایام در قالب جشن رمضان برگزار می‌شوند، گفت: یكی از برنامه‌های ما برگزاری مراسم تجلیل از مربیان مؤسسات قرآنی بود كه پنج‌شنبه گذشته در شیراز برگزار شد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپایی محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی كشورمان، مشق شب قدر و كتابت آیات وحی در شب‌های قدر از سوی هنرمندان برجسته خوشنویسی شیراز، برپایی نمایشگاه خوشنویسی استاد نعمتی، استاد بزرگ عرصه خوشنویسی قرآنی استان فارس را از جمله برنامه‌های جشن رمضان در سال جاری عنوان كرد.
وی اظهار كرد‌: همچنین در این ماه مبارك برنامه رونمایی از كتاب‌های قرآنی را خواهیم داشت كه آن را در لابلای برنامه‌های خود اجرا خواهیم كرد.
سهرابی یادآور شد: جشن میلاد كریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) نیز در سطح بوستان‌های شهر شیراز با همكاری شهرداری برگزار خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha