اهدای انگشتر رهبر معظم انقلاب به طلبه نیجریه‌ای
کد خبر: 3812476
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

اهدای انگشتر رهبر معظم انقلاب به طلبه نیجریه‌ای

گروه اجتماعی ــ رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) انگشتر خود را به طلبه نیجریه‌ای اهدا کردند.

اهدای انگشتر رهبر معظم انقلاب به طلبه نیجریه‌ایبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی، 25 طلبه خواهر مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی از 22 ملیت، در دیدار جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) حضور داشتند. 
«حمیده بلو»، نماینده خواهران جامعة‌المصطفی(ص)، از طلاب مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی به نمایندگی از طلاب غیر ایرانی حوزه های علمیه در حضور رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سخنرانی نمود.
حمیده بلّو، طلبه سطح 3 رشته فقه خانواده، در این دیدار با اشاره به نقش طلاب غیرایرانی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه‌ بین‌الملل گفت: این طلاب به دلیل برخورداری از امتیاز زبان‌دانی، می‌توانند سهم بسزایی در این زمینه داشته باشند.
وی ضمن اشاره به اشتیاق مسلمان‌های جهان و طلاب به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، با بیان این که طلاب به عنوان فرزندان معنوی ایشان، رنج هجرت را بر خود هموار کرده‌اند، از نیاز خود به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سخن گفت.
«طیب‌الله انفساکم»، کلام شیرینی بود که رهبر گران‌قدر انقلاب(مدظله‌العالی)، در پایان عرایض حمیده بلو، بر زبان جاری کردند.
سخنان آرامی که بین ایشان و رهبر عزیز رد و بدل می‌شد، روح و جان را طراوت می‌بخشید و در آن لحظه نورانی، همه آرزو می‌کردند: «کاش آن جا هم میکروفنی بود تا بدانیم انسان آزاده‌ای از قاره افریقا با رهبر امت اسلامی(مدظله‌العالی) چه نجوایی دارد»
از کلام خصوصی خانم حمیده سؤال شد. وی از ابراز سلام و ارادت استادان، کارکنان و طلاب مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی به حضرت آقا  سخن گفت؛ که امام خامنه‌ای در پاسخ فرمودند: «سلام علیکم و رحمة الله؛ سلام مرا هم به همه آنها برسانید».
این طلبه غیرایرانی ضمن درخواست دعا از حضرت آقا، به جهت تیمن و تبرک، انگشترشان را تقاضا کرد و ایشان نیز انگشتر خود را اهدا کردند.
انتهای پیام
captcha