پیشنهاد برپایی نمایشگاه قرآن در حرم علی‌بن مهزیار اهواز
کد خبر: 3812496
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

پیشنهاد برپایی نمایشگاه قرآن در حرم علی‌بن مهزیار اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن اوقاف خوزستان گفت: در صورت آماده شدن طبقه دوم آستان علی‌بن مهزیار اهواز و تکمیل وسایل سرمایشی می‌توانیم بدون دریافت هرگونه هزینه نمایشگاه قرآن را در حرم برگزار کنیم.

شویع‌نژاد

به گزارش خبرگزاری ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان با حضور در غرفه ایکنا در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، اظهار کرد: نمایشگاه در سطح مطلوبی قرار دارد. وجود کتاب‌های چاپ بیروت در نمایشگاه نشان دهنده گام جلوتر این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه همه مجموعه‌ها باید برای برگزاری نمایشگاه قرآن به عرصه وارد شوند، افزود: چون ارشاد از نظر مالی در مضیقه هستند مجموعه‌ها کمک کنند و ما هم در حد توان کمک می‌کنیم. ما پیشنهاد داریم که نمایشگاه در حرم علی‌بن مهزیار برگزار شود اما از نظر سرمایشی مشکل وجود دارد و طبقه دوم هم تکمیل نشده است. به محض اینکه طبقه دوم حرم علی‌بن مهزیار اهوازی تکمیل و آسانسور آن نصب شد، قول می‌دهم بدون اینکه مبلغی از ارشاد بگیریم مکان را برای برپایی نمایشگاه قرآن در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

شویع‌نژاد گفت: برپایی نمایشگاه قرآن در حرم علی‌بن مهزیار اهوازی از دو جهت مطلوب است؛ چراکه بازدیدکنندگان از نمایشگاه به زیارت علی‌بن مهزیار مشرف می‌شوند و زائران حرم هم می‌توانند از نمایشگاه دیدن کرده و استفاده ببرند.

انتهای پیام

captcha