۲۰ خرداد؛ مهلت ثبت‌نام حضوری در مسابقات قرآن خوزستان
کد خبر: 3812498
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

۲۰ خرداد؛ مهلت ثبت‌نام حضوری در مسابقات قرآن خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ‌ــ علاقه‌مندان به شرکت در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان خوزستان می‌توانند تا 20 خردادماه با مراجعه حضوری به ادارات اوقاف شهرستان‌های متبوع خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

20 خرداد؛ مهلت ثبت‌نام حضوری مسابقات قرآن خوزستان

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه افراد بسیاری تمایل به شرکت در چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم را دارند، اما مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است، براساس رایزنی‌های صورت گرفته با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، شرایط ادامه ثبت‌نام برای این افراد فراهم شده است.

وی ادامه داد: افرادی که نتوانستند از طریق پایگاه اینترنتی برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند، می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات شهرستان‌ها ثبت‌نام خود را انجام دهند. این افراد تا 20 خردادماه مهلت دارند تا با مراجعه حضوری ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

شویع‌نژاد گفت: این فرآیند برای شرکت‌کنندگان در رشته‌های شفاهی و هم‌سرایی و نغمات دینی است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: شهرستان‌های استان خوزستان مسابقات مرحله مقدماتی را پس از پایان ماه رمضان برگزار می‌کنند تا برگزیدگان برای مرحله استانی که در تیرماه برپا خواهد شد‏، معرفی شوند. 

انتهای پیام 

captcha