۳۳۰۰ نفر از فارس به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
کد خبر: 3812513
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

۳۳۰۰ نفر از فارس به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیر سازمان حج و زیارت فارس از اعزام ۳۳۰۰ نفر در قالب ۲۳ کاروان به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اعزام زائران در سال جاری به حج تمتع گفت: بیش از 3 هزار و 300 نفر از استان فارس در قالب 23 كاروان به سرزمین وحی در سال جاری اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینكه كاروان‌های حج تمتع در فارس تكمیل شده است، افزود: كارهای پزشكی زائران انجام شده و هم‌اكنون در حال آموزش به زائران بیت‌الله‌الحرام هستیم.
زینلی با تصریح اینكه كاروان‌های ما همگی مدینه بعد هستند، گفت: به یاری خدا كاروان زائران ما از نیمه دوم تیرماه به بعد از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به فرودگاه جده اعزام خواهند شد.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس اظهار كرد: در هفته حج برنامه‌های متنوعی برای زائران برگزار خواهیم كرد كه شامل میثاق با حضرت شاهچراغ(ع)، دیدار با خانواده شهدای كاروان‌ها، دیدار با خانواده ایثارگران و جانبازان كاروان‌ها، محفل انس با قرآن در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواهد بود.
وی به زائران توصیه كرد حتماً در تمام جلسات آموزشی كاروان‌ها شركت كنند و سپس ادامه داد: امسال كاروان‌های ما تحت عنوان «همراه با شهدا، حرم تا حرم» راهی سرزمین نور خواهند شد.
زینلی در پاسخ به اینكه آیا حج عمره برگزار خواهد شد، گفت: هنوز منتظر هستیم تا از سوی دفتر مركزی اعلام شود و در آینده چنین چیزی مشخص خواهد شد.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس همچنین در خصوص كاروان‌های عتبات عالیات نیز گفت: در ماه مبارك رمضان هر كاروانی كه بخواهد اعزام داشته باشد، ما كارهای آن را انجام خواهیم داد و بعد از ماه مبارك رمضان هفته‌ای یك پرواز و روزانه سه كاروان زمینی به سمت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha