محفل انس با قرآن در مراغه برگزار شد
کد خبر: 3812599
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

محفل انس با قرآن در مراغه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن در ماه رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان مراغه امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در این شهرستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در مراغه برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محفل انس با قرآن در ماه رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان مراغه امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیم‌علی‌ طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در این محفل انس با قرآن کریم ، گفت: بهره‌گیری از الگوهای اسلامی چون سبک زندگی ائمه معصومین(ع)، زمینه ساز گسترش و ترویج زندگی مبتنی بر ساده‌زیستی، معنویات و فارغ از پدیده‌های شوم فرهنگی خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مبتذل و منحط غربی برای تضعیف بنیان خانواده‌ها، نقش هدایتگری و هدایت بخشی قرآن در خانواده ها نباید مورد غفلت واقع شود.

حجت‌الاسلام طالعی با بیان اینکه قرآن نجات بخش امت اسلامی از تمامی مشکلات و نفاق بین مردم است اضافه کرد: این کتاب و معجزه الهی، التیام بخش دردها و هدایت گر جامعه از گمراهی ها و انحراف ها به سوی راه راست و روشن است.

وی گفت: امروز اگر آموزه‌های قرآن را درجامعه به قوانین تبدیل کرده و آنها را در برنامه روزانه در معاملات و قراردادهای خود اجرا کنیم دیگر نیازی به دادگاه و زندان و قاضی نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر در جامعه قوانین قرآنی حاکم باشد فتنه‌ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد زیرا که این کتاب آسمانی هدایتگر و روشن کننده مسیر ها برای هدایت بشری است.

انتهای پیام

captcha