نقش قرض الحسنه در گره گشایی از مشکلات مددجویان
کد خبر: 3812604
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
معاون مالی و اداری کمیته امداد تشریح کرد:

نقش قرض الحسنه در گره گشایی از مشکلات مددجویان

گروه اقتصاد ــ معاون مالی و اداری کمیته امداد امام خمیني(ره) در ديدار با حسن تليکاني عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران بر اهميت نقش قرض الحسنه در گره گشايي از مشکلات مددجويان تاكيد كرد.

نقش قرض الحسنه در گره گشایی از مشکلات مددجویان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این نشست که با هدف طرح نمای جديدي براي اعطاي تسهيلات قرض الحسنه، در ابعاد کشوري برگزار شد، باجلان با اشاره به موقعيت اقشار ضعيف و اهميت تسهيلات قرض الحسنه در کارگشايي از مسائل آنان بيان داشت: اعطاي تسهيلات قرض الحسنه و تكريم اين قشر از مشتريان در بانك قرض الحسنه مهر ايران مشهود و نحوه ارايه اين خدمات تحسين برانگيز است.
وی ادامه داد: با گسترش این مناسبات در سال گذشته توانستیم، تعداد زیادي از مددجويان که در صف انتظار اخذ تسهيلات بودند را پوشش دهيم.
در ادامه، تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز با ابراز خشنودي از ايجاد اين تعامل دو طرفه افزود: اميد است در سال جاري و سال هاي آتي با تقويت اين تعاملات بتوان گره از مشکلات مالي تمام هموطنان گشود.
سلطانیان مدیر شعب استان تهران نیز ضمن تاکید بر ضرورت حمايت از مددجويان افزود: باعث افتخارمان است که مي توانيم با استفاده از ظرفيت هاي بانک قرض الحسنه مهرايران به اقشار نيازمند جامعه خدمت کنيم و هدف از ايجاد قرض السحنه درصنعت بانكداري ، ايجاد نوعي گشايش در رفع نيازهاي ضروري افراد است.

captcha