توسعه مناطق غرب کشور در اولویت بنیاد مستضعفان است
کد خبر: 3812629
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

توسعه مناطق غرب کشور در اولویت بنیاد مستضعفان است

گروه سیاسی- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: ما در این تلاش هستیم که مناطق غربی کشور را توسعه بخشیم و در این راستا در پرداخت تسهیلات مردم را حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز، 28 اردیبهشت ماه در دیدار با امام جمعه سنندج، با اشاره به اینکه به دستور مقام معظم رهبری در سطح کشور به آبادسازی منطقه محروم اقدام کرده‌ایم، اظهار کرد: آباد کردن مناطق محروم را از استان کرمان شروع کردیم که به مدت چهار سال آغار به کار کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان، دهمین استان در امر آبادسازی است، افزود: در استان کردستان سروآباد را در امر آبادسازی انتخاب کرده‌ایم و قرار بر این است که این منطقه را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، مذهبی، آموزشی، بهداشت و سلامت ارتقاء ببخشیم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بیان کرد: هدف اصلی آباد سازی این مناطق توسط مردم این شهرستان بوده و اصل این محور مشارکت اصلی مردم است.
سعیدی‌کیا عنوان کرد: ما در این تلاش هستیم که مناطق غربی کشور را توسعه ببخشیم و در این راستا در پرداخت تسهیلات مردم را حمایت خواهیم کرد.
ماموستا خدایی، امام جمعه سنندج در ادامه گفت: حمایت از مستضعفان هدف اصلی انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب است که در این راستا انتظار داریم، تمامی مسئولان تلاش کنند.
وی در پایان یادآور شد: این انقلاب، انقلاب مستضعفان است امیدورایم مدیران کمک حال مستضعفان باشند.
انتهای پیام

captcha