افزایش سه برابری اعتبار مصوب کمیته امداد در سال‌ جاری
کد خبر: 3812712
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

افزایش سه برابری اعتبار مصوب کمیته امداد در سال‌ جاری

گروه اجتماعی ــ استاندار مرکزی گفت: اعتبار مصوب امسال کمیته امداد سه برابر شده است و این امر مقداری فضا را برای کارآفرینی بیشتر و تأسیس کارگاه‌های خانگی مهیا می‌کند امید است روزی شاهد باشیم تمام مددجویان کمیته امداد بر اساس فعالیتی، مستقل باشند و نیازهای مالی آنان تأمین شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، عصر روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح بازارچه بزرگ رمضان که در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در دبیرستان امام علی(ع) اراک برگزار شد، گفت: کمیته امداد در استان بنیانگذار اتفاقات بسیار خوبی است و آمارهای اعلامی آمارهای امیدوار‌کننده‌ای است و ما در بازدید همین دستاوردهای کمیته امداد در ۴۰ غرفه می‌توانیم به توانمندی مددجویان که به کارآفرینی رسیده‌اند، پی ببریم.
آقازاده بیان کرد: ایجاد کارآفرینی و استقلال خانواده‌های تحت پوشش به لحاظ مالی یکی از اقدامات خوبی است که انجام شده است. بنده با تمام غرفه‌داران صحبت کردم با این شرایط اقتصادی موجود نسبتاً راضی هستند هر چند که مقداری در تأمین مواد اولیه یا تأمین مشتری‌های جدید مشکلاتی را دارند اما در مجموع تولیدات مورد‌ نیاز جامعه است و مشتری خاص خود را دارد.
وی افزود: اعتبار مصوب امسال کمیته امداد سه برابر شده است و این امر مقداری فضا را برای کارآفرینی بیشتر و تأسیس کارگاه‌های خانگی مهیا می‌کند امید است روزی شاهد باشیم تمام مددجویان کمیته امداد بر اساس فعالیتی مستقل باشند و نیازهای مالی آنان تأمین شود.
استاندار مرکزی ادامه‌ داد: کارگاه‌ها و ایجاد تسهیلات مناسب در قالب تخصیص وام‌های خود اشتغالی و خودکفایی چه به صورت بلاعوض و چه به صورت وام‌های با بهره کم یکی از کارهایی است که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.
یادآور می‌شود، بازارچه بزرگ رمضان در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از شامگاه روز گذشته، ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در دبیرستان امام علی(ع) ‌واقع در میدان شورا از ساعت ۱۶ تا ۲۴ برپاست.
انتهای پیام

captcha