برپایی نمایشگاه قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3812763
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

برپایی نمایشگاه قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نمایشگاه کتب و نرم‌افزار‌های علوم قرآنی از ۱۵ ماه مبارک رمضان در مسجد معتضدی کرمانشاه دایر می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای علوم قرآنی در مسجد معتضدی کرمانشاه برگزار می‌شود. این نمایشگاه با نگاه ویژه و در سطح گسترده‌ای با حمایت نهادهای مرتبط اجرا می‌شود.
محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآن در کرمانشاه از برنامه‌های جشن رمضان است که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن کرمانشاه همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) افتتاح می‌شود و به مدت 10 روز دایر است، ‌بیان کرد: نمایشگاه علوم قرآنی از 31 اردیبهشت تا 9 خرداد همه روزه در دو نوبت ظهر و عصر در مسجد معتضدی آماده بازدید از علاقمندان است.
کرمیان گفت: درکنار برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی، ادعیه و کتب دینی است.
انتهای پیام

captcha