تخفیف ثبت‌نام دوره سبک زندگی اسلامی در غرفه مؤسسه نورالمجتبی(ع)
کد خبر: 3812863
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

تخفیف ثبت‌نام دوره سبک زندگی اسلامی در غرفه مؤسسه نورالمجتبی(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از علاقه‌مندان به حضور در دوره مجازی سبک زندگی اسلامی در غرفه مؤسسه نورالمجتبی(ع) در نمایشگاه قرآن ثبت‌نام با تخفیف به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ از بازدیدکنندگان علاقه‌مند به حضور در دوره مجازی سبک زندگی اسلامی مؤسسه نورالمجتبی(ع) استان قم واقع در بخش مؤسسات و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن کریم ثبت‌نام با تخفیف ویژه به عمل می‌آید.
این ثبت‌نام که تا پایان ماه مبارک رمضان و پس از اتمام نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیز تمدید شده است با سرفصل‌هایی مانند سیره زندگی معصومین(ع)، اخلاق بندگی در قرآن و حدیث و اخلاق رفتاری در قرآن و حدیث برگزار می‌شود.
این دوره شامل 50 جلسه آموزشی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه تهران و با تدریس سیدمحسن میرباقری، حجج اسلام سیدحسین حسینی قمی و ناصر رفیعی با اعطای گواهینامه معتبر برپا خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سامانه آموزشی مؤسسه به نشانی https://nmi.ir مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۴ خردادماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha