جشن گلریزان در اشکذر برگزار می‌شود
کد خبر: 3812865
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

جشن گلریزان در اشکذر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سرپرست فرمانداری اشکذر از برگزاری پنجمین دوره جشن گلریزان، ۱۰ خردادماه در پارک بزرگ این شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا جشن «گلریزان» در اشکذر برگزار می‌شوداز یزد، هادی هادی‌نسب، سرپرست فرمانداری اشکذر، 28 اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان اشکذر با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما نوع دوستی، خیرخواهی و نیکوکاری مورد سفارش موکد قرار گرفته است اظهار کرد: برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا مردم، خیران و صاحبان صنایع، اصناف و اتحادیه‌ها این نوع دوستی و خدمت به هم نوع را در چارچوب جشن گلریزان به معرض نمایش گذارند.
هادی‌نسب گفت: پنجمین دوره جشن گلریزان شهرستان اشکذر 10 خردادماه مصادف با 25 رمضان در محل پارک بزرگ این شهر و با حضور مسئولان استان و شهرستانی، خیران و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
اسلام افشون، مدیرعامل ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست گفت: در شهرستان اشکذر سه نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد هستند که به یک میلیارد و یکصد میلیون تومان نیاز است تا زمینه آزادی شان فراهم شود.
اسلام افشون ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم، خیران و صاحبان صنایع به مانند سال‌های گذشته در جشن گلریزان شهرستان اشکذر، امکان آزادی سه نفر محکومان مالی جرائم غیرعمد این شهرستان از زندان‌های استان فراهم شود.

انتهای پیام

captcha