تجلیل از «محمدامین ابوالحسن‌پور» حافظ کل قرآن توسط فرماندار میانه
کد خبر: 3812881
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

تجلیل از «محمدامین ابوالحسن‌پور» حافظ کل قرآن توسط فرماندار میانه

گروه فعالیت‌های قرآنی- فرماندار ویژه میانه، از «محمدامین ابوالحسن پور»، دانش آموز پایه هشتم استعدادهای درخشان که اخیرا موفق به کسب مقام سوم در رشته حفظ قرآن کریم بیست‌و پنجمین کنگره سراسری قرآن در اردبیل شده بود، تجلیل کرد.

تجلیل از حافظ کل قرآن توسط فرماندار میانه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضامشایخی، فرماندار ویژه میانه، امروز 29 اردیبهشت ماه از «محمدامین ابوالحسن پور»، دانش آموز پایه هشتم استعدادهای درخشان آموزشگاه علامه امینی که اخیرا موفق به کسب مقام سوم در رشته حفظ قرآن کریم بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم در اردبیل شده بود، تجلیل کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزانی که با قرآن مانوس هستند می توانند الگویی برای سایر دانش آموزان باشند، گفت: حضور چنین دانش آموزان شاخصی در میان دیگر دانش آموزان می‌تواند تاثیرپذیر مثبتی در رفتار و خلقیات دیگر همکلاسی هایشان داشته باشد چراکه محیط یکی از عوامل دخیل در تربیت فرزندان است و همنشین خوب می تواند سبب بروز رفتارهای خوب گردد.

فرماندار ویژه میانه ضمن تبریک کسب موفیقیت توسط دانش آموز میانه ای، با اشاره به اینکه آقای ابوالحسن پور در کنار آموزش رسمی، به کار ارزشمند و گهربار حفظ قرآن کریم پرداخته، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که رهبر معظم انقلاب نیز بر ترویج رشته حفظ قرآن کریم در کشور تاکید دارند.

مشایخی، به نقش اولیاء در خانواده و نیز مربیان آموزشی و پرورشی مدارس در تربیت و تعلیم اشاره کرده، گفت: در بستر خانواده، پدر و مادر زمینه را برای فراگیری قرآن کریم فراهم می کنند تا چنین افرادی رشد و پرورش یابند و از طرفی منظور از زمینه سازی، فقط تامین امکانات نیست بلکه روحیات معنوی حاکم در خانواده، تاثیرگذار است.

فرماندار ویژه میانه ادامه داد: مرحله پس از خانواده، فعالیت و زحمات مربیانی است که کار و زحمت خانواده را ابتر نگذاشته، در زمینه علوم قرآنی با چنین دانش آموزانی کار مستمر انجام می دهند تا چنین توفیقات بزرگی در شاخه پرورشی آموزش و پرورش، منطقه و شهرستان به ثمر نشیند.

گفتنی است فرماندار ویژه میانه، همچنین از پدر، مدیر واحد آموزشی و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار داده از زحمات آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha