اجرای بیش از 200 پروژه فامیلی در شهر تهران
کد خبر: 3812918
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

اجرای بیش از 200 پروژه فامیلی در شهر تهران

گروه جامعه ــ حلقه‌های فامیلی شرکت‌کننده در دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده»، بیش از ۲۰۰ پروژه فامیلی در ده منطقه شهر تهران را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ دور‌همی‌های فامیلی بخصوص در ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای است که گذشت زمان نه تنها آن را کمرنگ نکرده بلکه هر سال پر رنگ‌تر و غنی‌تر برگزار می‌شود و ریشه در عمق فرهنگ و ایمان مردم کشورمان دارد.
ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب است تا نسبت به جهت‌دهی و غنی‌سازی دورهمی‌های فامیلی اقدام شود تا علاوه بر استفاده از فیوضات معنوی این ماه مبارک با تشکیل گروه‌های همیاری و استفاده از ظرفیت اعضای خانواده و فامیل برای شناخت و هم‌اندیشی در مورد فرصت‌ها و تحکیم بنیان خانواده گام‌های مؤثری برداریم، از این‌رو مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با مشارکت ۱۰ منطقه شهر تهران نسبت به ساماندهی و هماهنگی بیش از ۱۶۰۰ خانواده در قالب ۲۰۰ حلقه فامیلی اقدام کرده که تا کنون بیش از ۲۰۰ پروژه توسط خانواده‌ها تعریف و در مرحله اجرا قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش بیشتر حلقه‌های فامیلی موضوعاتی مذهبی و متناسب با شب‌های رمضان از قبیل مراسم قرآنی، پخت نذری و اردو‌های زیارتی دیدار با خانواده شهدا، بازدید از سالمندان در سرای سالمندان، مراسم‌های مذهبی، تجلیل از سحرخیزان کوچک و روزه اولی‌ها، زیارت مزار شهدا، کمک به معلولین و عیادت از بیماران و سایر مراسم‌های مذهبی را به‌عنوان پروژه خود معرفی کرده‌اند.
یادآور می‌شود؛ در پایان ماه مبارک رمضان طی مراسمی با حضور مقامات فرهنگی هنری از ۱۰ پروژه فامیلی برتر تجلیل به‌عمل خواهد آمد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام
captcha