اجرای پویش «بهار همدلی» از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3813040
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

اجرای پویش «بهار همدلی» از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از پیش‌بینی ساخت ۲۲ واحد مسکونی از سوی دانشگاه برای سیل‌زدگان استان در قالب پویش «بهار همدلی» خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی 22 واحد مسکونی برای سیل زدگان احداث می‌کند

فریمان ابراهیم‌زاده، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طرح پویش بهار همدلی حرکتی فرهنگی با هدف نهادینه کردن روحیه ایثار، احساس مسئولیت و تقویت حس همدلی است که توسط وزیر بهداشت کلید خورده است.
وی با بیان اینکه در حادثه سیل حدود 60 هزار واحد مسکونی در کشور تخریب شده و یا آسیب دیده است، بیان کرد: وزارت بهداشت برای تمامی دانشگاه‎های کشور سهمی را به منظور ساخت خانه سیل‌زدگان در قالب پویش بهار همدلی تعیین کرده است.
ابراهیم‌زاده بیان کرد: به تأکید وزارت متبوع و با همت دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب اجرای پویش «بهار همدلی»، مدیران، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به یاری هم وطنان سیل زده می‌آیند.
وی خاطرنشان کرد: برای ساخت 22 واحد مسکونی 660 میلیون تومان اعتبار تعیین شده که با کمک و همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تا بهمن ماه سال جاری تامین خواهد شد.
ابراهیم زاده با اشاره به مشارکت هیئت رئیسه دانشگاه در این پویش، یادآورشد: دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه نیز عواید حاصل از جشنواره کارآفرینی خود را نیز به این پویش اختصاص داده‌اند.
انتهای پیام

captcha