آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن‌های گلریزان
کد خبر: 3813091
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن‌های گلریزان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن گلریزان در طول سه دهه گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته با کمک مردم در جشن‌های گلریزان، ۷۹۳۲ نفر با بدهی حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال از زندان‌های کشور آزاد شدند.

آزادی 130 هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن‌های گلریزان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیداسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور، شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در جشن گلریزان در تالار معلم تبریز، از آزادی 130 هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن گلریزان در طول سه دهه گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته با کمک مردم در جشن‌های گلریزان‌، 7932 نفر با بدهی حدوداً 15 هزار میلیارد ریال از زندان‌های کشور آزاد شدند.

وی اظهار کرد: سال گذشته حدود 400 جشن گلریزان برگزار شد، اما امسال بدون احتساب استان‌های سیل زده بیش از 300 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

جولایی ادامه داد: همه ساله استان‌ خوزستان نیز در برپایی جشن گلریزان پیشقدم می‌شد، اما امسال به دلیل سیل‌زدگی، جشن گلریزان در این استان برگزار نمی‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به این که استقبال مردم تبریز از جشن گلریزان بی‌نظیر بوده و می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد، گفت: این شور و شعور را که از طفل صغیر تا شیخ کبیر و از زن تا مرد همه برای کمک به همنوعان خود آمده‌اند را کم‌تر می‌توان دید.

جولایی با اشاره به برگزاری اولین جشن گلریزان در سال 69 بیان کرد: امسال سی و دومین جشن گلریزان را در اتاق بازرگانی ایران برگزار کردیم و مقام معظم رهبری با کمک 400 میلیون تومانی، رییس جمهور با کمک 270 میلیون تومانی، رییس قوه قضاییه با کمک 50 میلیونی، رییس قوه مقننه با کمک 30 میلیون تومانی و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کمک 20 میلیون تومانی آغازگر این جشن شدند.

انتهای پیام

captcha