راه امام خمینی(ره) منجی کشور و مردم در شرایط کنونی است
کد خبر: 3813101
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

راه امام خمینی(ره) منجی کشور و مردم در شرایط کنونی است

گروه اجتماعی ــ سرپرست فرماندار لنگرود با اشاره به توطئه‌های بیگانگان و تحمیل فشارهای سخت اقتصادی بر مردم کشور، اظهار کرد: در چنین شرایطی راه امام می‌تواند منجی کشور و مردم باشد.

راه امام خمینی(ره) منجی کشور و مردم در شرایط کنونی استبه گزارش ایکنا از گیلان، محمد رنجبر،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود، روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ه) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: روزهای خردادماه نقطه عطف تاریخ کشورمان در مسیر نهضت معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی امام خمینی(ره) را نماد بارز ساده‌زیستی و مردم‌داری دانست و افزود:‌ معمار کبیر انقلاب مرد روزهای سخت بود و لذا در مراسم تشییع جنازه ایشان جمعیت 10 میلیون نفری حضور داشتند که نشان‌دهنده اوج ولایتمداری و وفاداری مردم مسلمان ایران به رهبر و مرجع خودشان است.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امام خمینی(ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است، تصریح کرد: ایشان راهنمای مستضعفین جهان برای رهایی از ظلم و استکبار جهانی است.

رنجبر با اشاره به توطئه‌های بیگانگان و تحمیل فشارهای سخت اقتصادی بر مردم کشورمان، اضافه کرد: در چنین شرایطی راه امام می‌تواند منجی کشور و مردم باشد، زیرا امام راحل از همه اقشار مردم می‌خواست تا در کنار یکدیگر باشند و اعتقاد راسخ داشت که ملت ایران با ایمان به خداوند و روحیه ایثار می‌تواند به خوبی از همه مشکلات عبور کند لذا وظیفه همه ماست که با الگو قرار دادان تفکرات ایشان در سایه فرامین مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

وی برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و حضور گسترده اقشار مردم در این مراسم را نشان از میزان سنجش وحدت و ولایتمداری و همچنین قدردانی و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: استمرار در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام به عنوان رویداهای بزرگ کشور و نظام بسیار ضروری است و کمترین بی‌توجهی به آن مساوی با فاصله گرفتن از راه انقلاب و آرمان‌های امام و شهداست.

این مقام مسئول از مردم و همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان خواست تا با حضور پرشور خود در مراسم سالگرد ارتحال بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش بگذارند و موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان شوند و خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم در شرایط کنونی جامعه دشمن به دنبال این است که مردم را ناامید کند.

رنجبر با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی‌های مناسب برای بزرگداشت ایام‌الله نیمه خرداد در سطح شهرستان، یادآور شد: مراسم ارتحال امام روز سه‌شنبه، 14 خردادماه از ساعت 10:30 صبح همراه با حرکت هیئت عزاداری از مسجد شهدا به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha