برپایی مراسم جزء‌خوانی قرآن در حاجی‌آباد
کد خبر: 3813108
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

برپایی مراسم جزء‌خوانی قرآن در حاجی‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد از برپایی مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد خانجانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد شهرستان حاجی‌آباد برپا است.
وی گفت: همواره انسان باید لحظاتی را فارغ از دنیا و تعلقات دنیوی با قرآن داشته باشد چرا که در اثر تکرار این امر پاکی و طهارت نفس به وجود می‌آید و در گام‌های بعدی با درک معانی و مفاهیم قرآن و شرکت در جلسات تفسیر می‌توان از آسیب‌های اجتماعی که در دنیای تکنولوژی ارتباطی وجود دارد و احیاناً زمینه گناه را نیز فراهم می‌کند جلوگیری کرد.
حجت‌الاسلام خانجانی تصریح کرد: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به جهت انس بیشتر با قرآن کریم، مراسم جزء‌خوانی و روخوانی و تفسیر قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان و به مدت ۳۰ روز در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ساعت برگزاری این مراسم معنوی هر روز ساعت ۴ عصر در مساجد این شهرستان برپاست تصریح کرد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم عصر‌های ماه مبارک رمضان به مساجد این شهرستان مراجعه و همچنین در طول این ۳۰ روز مسابقات فرهنگی با موضوع رمضان و آیات تلاوت شده برگزار می‌شود که جوایز ارزنده‌ای نیز به برندگان اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha