همایش «جمعیت و خانواده» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3813126
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به همت مؤسسه فروغ اندیشه؛

همایش «جمعیت و خانواده» در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان بیان کرد: به همت این مؤسسه اولین نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی با محوریت «فرزندآوری»، ۲ خردادماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

همایش «جمعیت و خانواده» در همدان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام میلاد صالحی، مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پیشنهاد سازمان ثبت‌احوال کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، 30 اردیبهشت‌ماه هر سال مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان روز ملی جمعیت در تقویم کشور به ثبت رسیده است.
وی افزود: اهمیت جمعیت در اقتدار ملی و پویایی و نشاط جامعه به حدی است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته همواره بر این مهم در سیاست‌های ابلاغی خود به روسای قوای سه‌گانه مورد تأکید قرار داده‌اند.
صالحی بیان کرد: در همین راستا، به همت موسسه فروغ اندیشه، اولین نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی با محوریت «فرزندآوری»، روز پنج‌شنبه، 2 خردادماه ساعت 10 الی 12 در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 نفر از مدرسان، مبلغان، مداحان، فعالان و نخبگان فرهنگی خواهر در این مراسم حضورداشته باشند، گفت: سخنران این برنامه خانم ‌محمدی پارسا، جمعیت‌شناس و مدرس دانشگاه است.
مدیر مؤسسه فروغ اندیشه بابیان اینکه این نشست ویژه خواهران است، گفت: در این همایش ابعاد حقوقی، حرفه‌ای و شرعی فرزندآوری موردنقد و برسی و تبیین قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha