برگزاری جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3813134
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

برگزاری جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور با رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی صبح امروز، 30 اردیبهشت‌ماه، تشکیل شد و رحیم قربانی به بخشی از این مصوبات اشاره کرد.

رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای هیئت رئیسه (شامل مدیرعامل، نایب رئیس و رئیس هیئت مدیره) و تنی چند از اعضای هیئت مدیره این اتحادیه با حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، صبح امروز، 30 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بخش بسیاری از مصوبات این جلسه مقرر شد رسانه‌ای نشود، اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت‌های قرآنی کشور، کلیاتی چون ارائه دیدگاه‌ها و نظرات درباره وضعیت قرآنی کشور و راه‌های بهبود آن و نوع همکاری اتحادیه با شورا مطرح و درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

قربانی با اشاره به اعلام‌نظر و پیشنهادات هر کدام از اعضای حاضر در جلسه، اضافه کرد: همچنین مقرر شد این ارتباطات به صورت گسترده‌تر و ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

captcha