‌مسابقه «شهر عاشقی» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3813147
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

‌مسابقه «شهر عاشقی» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقه «شهر عاشقی» در طول شب‌های برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری مسابقه «شهر عاشقی» در خراسان‌جنوبیسعید کسرایی، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: همزمان با دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌جنوبی، سازمان فضای مجازی سراج با همکاری کانون فرهنگی ـ هنری شهید فهمیده اقدام به برگزاری مسابقه «شهر عاشقی» کرده است.
وی با بیان اینکه در این مسابقه هرشب یک سؤال از آیات قرآن بیان می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانال منادی به نشانی @monadi-sk نسبت به دریافت سوال اقدام کنند.
مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی بیان کرد: افراد می‌توانند برای پاسخ به سؤالات مسابقه کد #2*4*2000*2*6655* را شماره گیری کنند.
کسرایی افزود: این مسابقه هر شب دو برگزیده دارد که یک بن خرید از نمایشگاه به مبلغ 100 هزار تومان و یک کارت هدیه به مبلغ 50 هزار تومانی به برندگان اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه کانال منادی در طول سال مرجع اطلاع‌رسانی محافل مذهبی است که در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: این کانال در ماه رمضان کمپین شهرعاشقی را پیگیری می‌کند که طی آن هروز سحر یک کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوعات سبک زندگی و هر روز افطار یک کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوعات معرفت اخلاقی منتشر می‌کند.
مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی یادآور شد: انتشار پوسترهایی با مضامین ادعیه و بررسی گناهان نیز از دیگر برنامه‌های این کانال است.
انتهای پیام

captcha