نشست بستر‌ها و موانع اجتماعی امر به معروف برگزار می‌شود
کد خبر: 3813238
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

نشست بستر‌ها و موانع اجتماعی امر به معروف برگزار می‌شود

گروه جامعه ـ سلسله نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بستر‌ها و موانع اجتماعی امر به معروف مسئولان و مردم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست «بستر‌ها و موانع اجتماعی امر به معروف مسئولان و مردم» که از سوی غرفه امر به معروف و نهی از منکر مستقر در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد، ماده 8 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد استناد قرار داده است.

در این ماده آمده است «مردم از دعوت به خیر، نصیحت، ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردار هستند و در چارچوب شرع و قوانین می‌توانند نسبت به مقامات، مسئولان، مدیران و کارکنان تمامی اجزای حاکمیت و قوای سه‌گانه اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی نسبت به آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، امر به معروف و نهی از منکر کنند.»

در این نشست عباس عبدی، پژوهشگر مسائل اجتماعی و سیاسی و محمدرضا مرندی، عضو هیئت گروه فقه سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، حضور خواهند داشت.

غرفه امر به معروف و نهی از منکر این سلسله نشست‌ها را با هشتگ #همه ما مسئولیم در شبکه‌های مجازی مورد توجه داده است.

سلسله‌نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بسترها و موانع اجتماعی امر به معروف مسئولان و مردم» دوشنبه 30 اردیبهشت م ساعت 17:30 تا 19 در غرفه امر به معروف و نهی از منکر در نمایشگاه قرآن کریم واقع در شبستان مصلای حضرت امام خمینی(ره)، مجاور ستون 113 برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha