طرح «313 شهيد 313 كلاس» در مدارس مهريز اجرا می‌شود
کد خبر: 3813282
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

طرح «313 شهيد 313 كلاس» در مدارس مهريز اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدير آموزش و پرورش شهرستان مهريز با اشاره به اجرای طرح «313 شهيد 313 كلاس» در مدارس این شهرستان گفت: در اين طرح در ورودی هر كلاس تصوير، متن وصيت‌نامه و خلاصه‌ای از زندگينامه يک شهيد نصب می‌شود.

طرح «313 شهيد 313 كلاس» در مدارس مهريز اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمد جواد برزگر، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی فرماندار مهريز صبح امروز در نشست شورای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در این شهرستان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل متعدد، شهدا و ایثارگران با ازخودگذشتگی و ایثار کاری بزرگ کرده‌اند، امروز نیز اگر می‌خواهیم از مشکلات عبور کنیم باید به فرهنگ ایثار و شهادت مردم اتکا داشته باشیم.
برزگر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این یک واقعیت است که هر چقدر مسئولان در جهت تعالی فرهنگ ایثار و شهادت خدمت کنند و ایثارگران را تکریم نمایند در پیشرفت کشور موفق‌تر خواهیم بود.
وی بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
محمدرضا خانجانخاني، رئيس بنياد شهيد شهرستان مهريز نیز در این نشست گفت: از سال گذشته 7 گلزار شهدا در حال ساماندهی بوده و در آينده اي نزديک شاهد رونمايي از طرح تنديس شهدا در ميدان شهداي گمنام مهريز خواهيم بود.
خانجانخانی ضمن معرفی اپليكيشن شهداي استان يزد گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرايی شهرستان بايد هم مكلف به انجام كارهای اجرايی باشند و هم در آنها اعتقاد و عشق نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: همكاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرايی با بنياد شهيد می‌تواند در اجرای برنامه‌های ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر باشد.
سیدعلی کارآموز، مدير آموزش و پرورش شهرستان مهريز نیز دراین نشست اظهار کرد: تقويت باورهای دينی و ملی كه امروزه جزء اصلی‌ترين مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می‌آيد و در رديف مهمترين وظايف ما است.
كارآموز با اشاره به ظرفيت دانش آموزي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: طرح 313 شهيد 313 كلاس به زودي در مدارس شهرستان مهريز شروع خواهد شد.
وي هدف از اجراي اين طرح را بيان راه و رسم و خط فكري شهدا براي نسل نوجوان دانست و بیان کرد: در اين طرح در ورودي هر كلاس تصوير، متن وصيت نامه و خلاصه‌اي از زندگينامه يک شهيد نصب خواهد شد.

انتهای پیام

captcha