بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن فردا پایان می‌یابد
کد خبر: 3813324
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن فردا پایان می‌یابد

گروه بین‌الملل ـ مراسم اختتامیه بخش بین‌الملل بیست وهفتمین نمایشگاه قرآن فرداشب، 31 اردیبهشت‌ماه، در مصلای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ این مراسم شامگاه فردا از ساعت 22 تا 23 در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود و عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی، مسئول بخش بین‌الملل بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و مسئولان غرفه‌های خارجی شرکت‌کننده در آن حضور می‌یابند.

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن امسال از 23 اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرد و قرار است فرداشب در اختتامیه این بخش گزارشی از فعالیت‌های غرفه‌های خارجی شرکت‌کننده ارائه شود.

شماری از کشورهای عربی و غیرعربی در این رویداد قرآنی آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند. عراق، بحرین، روسیه (مؤسسه ابن سینا از مسکو)، پاکستان، تونس، یمن، آستان حسینی از کربلا و مؤسسه آل یاسین، که نمایندگی آن در آمریکا و انگلیس فعال است، از کشورها و مؤسسات شرکت‌کننده در این بخش‌اند.

یادآور می‌شود بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه رمضان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی آغاز شده است و تا چهارم خرداد‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha