حفظ ۵ سوره منتخب در طرح «آیه آیه تا ظهور»
کد خبر: 3813350
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱

حفظ ۵ سوره منتخب در طرح «آیه آیه تا ظهور»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به طرح «آیه آیه تا ظهور» در استان گفت: در این طرح علاقه‌مندان ۵ سوره منتخب سفارش شده امام زمان‌(عج) را حفظ می‌کنند.

حفظ 5 سوره منتخب در طرح «آیه آیه تا ظهور»به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین کاظمی، مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد دوشنبه شب، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در همایش مرییان حفظ قرآن کریم استان یزد اظهار کرد: چهار دوره ویژه تربیت مربی حفظ قرآن در استان یزد برگزار شد که سه دوره آن در شهرستان یزد و یک دوره در شهرستان میبد برگزار شد و به اتمام رسید.
کاظمی افزود: اختتامیه سه دوره شهرستان یزد و همچنین آزمون‌های پایانی در محل امامزاده سیدجعفر محمد‌(ع) یزد و در پایان دوره‌ها برگزار و در این مراسم احکام قبولی حائزان رتبه برتر اعطا خواهد شد و سعی شد دوره‌های برگزار شده طی دو سال گذشته با بهترین اساتید و دوره‌های مورد نیاز برگزار شود.
وی ادامه داد: در مراسم امشب گواهی 150 نفر از بانوان شرکت‌کننده در دوره‌های شهرستان یزد اعطا می‌شود و مراسم قبول‌شدگان شهرستان میبد نیز در همان شهرستان برگزار خواهد شد.
مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک طرح «آیه آیه تا ظهور» است که در این طرح و در ماه مبارک رمضان پنج سوره منتخب توسط شرکت‌کنندگان حفظ می‌شود‌.
کاظمی ادامه داد: این پنج سوره منتخب که سفارش شده امام زمان‌(عج) است در ماه مبارک رمضان حفظ خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در پیام‌رسان‌های مجازی با جست‌وجوی «آیه آیه تا ظهور» در کانال مربوطه عضو شده و در این طرح شرکت کنند و علاوه بر شرکت در این کار معنوی از موارد عنوان شده در این طرح استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha