نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3813357
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، با حضور جمعی از اساتید قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، امروز، 31 اردیبهشت، از ساعت 18 تا 23 در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، واقع در مصلی امام خمینی(ره)، انتهای شبستان، سمت راست، بین ستون‌های 177 و 123، سالن نشست‌ها برگزار می‌شود.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و حجت‌الاسلام والمسلین محمدعلی مهدوی‌راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث پردیس فارابی دانشگاه تهران دو سخنرانی هستند که آغازگر مباحث خواهند بود.

در ادامه و پیش از افطار نیز احمد پاکتچی با موضوع حرکت از مسئله اجتماعی به متن قرآن و سیدهدایت جلیلی با عنوان تفسیر موضوعی، به منزله گونه‌ای تفسیر کاربردی به ایراد سخن می‌پردازند.

این هم‌اندیشی پس از افطار نیز ادامه می‌یابد و به ترتیب محمدرضا وصفی در زمینه مطالعات قرآنی و رویکردهای کاربردی به آن در جهان معاصر، هادی رهنما با موضوع از کاربرد مطالعات قرآنی تا مطالعات قرآنی کاربردی؛ مسائل و چشم‌اندازها و سیدمحمدهادی گرامی با عنوان کاربردی‌سازی به مثابه بازنگری در فهم عصری از قرآن به ایراد سخن خواهند پرداخت.

یادآوری می‌شود که حضور برای عموم علاقه‌مندان در این نشست هم‌اندیشی آزاد است.

انتهای پیام

captcha