برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 3813361
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری دوره آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

محمدایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از امروز، 31 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به استقبال از این دوره آموزشی قرآن ویژه ماه مبارک رمضان افزود: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.
مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در این دوره آموزشی، گواهی آموزشی به اساتید اعطا و ساعت آموزشی به کارکنان اختصاص داده می‌شود.
وی عنوان کرد: در راستای بهره‌گیری تعداد بیشتری از علاقمندان، این دوره آموزشی از ساعت 7:30 تا ساعت 8:30 روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.
باقری ساوه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم، فراهم کردن مقدمات لازم جهت آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر است.
وی در پایان یادآور شد: در نهایت شرکت کنندگان این دوره در کنار آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم نیز کسب کنند.
انتهای پیام

captcha