معرفی کربلایی «کاظم ساروقی» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3813402
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

معرفی کربلایی «کاظم ساروقی» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک گفت: اهم فعالیت‌های این مؤسسه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن درباره کربلایی کاظم ساروقی است زیرا این حافظ قرآن گنجینه و سرمایه عظیم قرآنی استان مرکزی است که به خوبی معرفی نشده است.

پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از اختصاص یکی از غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن به این مؤسسه خبرداد و گفت: این مؤسسه در سال‌های اخیر به عنوان اولین مؤسسه‌ای است که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد و در این نمایشگاه فعالیت‌ها و توانمندی مؤسسه‌های قرآنی اراک و استان محور اصلی حضور است.
وی تصریح کرد: نوک پیکان فعالیت مجموعه مؤسسه قرآنی یاد شده در نمایشگاه به سمت کربلایی کاظم ساروقی است، این حافظ قرآن گنجینه و سرمایه عظیم قرآنی استان مرکزی است که به جامعه قرآنی و عموم هموطنان به خوبی معرفی نشده است.
عین‌القضاتی ادامه داد: مجموعه کتب 6 جلدی از این حافظ استان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، در راستای معرفی هرچه‌بهتر کربلایی کاظم بروشورها و مستنداتی از این واقعه به صورت مکتوب و تصویری تهیه شده و به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha