جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در غرفه بحرین برگزار شد
کد خبر: 3813406
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در غرفه بحرین برگزار شد

گروه بین‌الملل - جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در غرفه بحرین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، این مراسم شب گذشته، 30 اردیبهشت ماه، به همت اتحادیه دانشجویان بحرینی مقیم ایران، در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن  برگزار و با برنامه های شاد و بومی بحرینی‌ها به مناسبت میلاد امام حسن(ع) همراه بود.

قرائت قرآن کریم، سخنرانی، مولودی بحرینی، پذیرایی با غذاهای بومی بحرین از جمله «کسته» (کاسترد) و «مندی» و پذیرایی با شیرینی‌هایی چون «شعیریه» و «لقیمات» از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

بحرینی‌ها در غرفه خود، کتاب‌های متعددی را در معرض نمایش گذاشته بودند که بیشتر آنها یا تألیف آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی شیعیان بحرین بود و یا در مورد شخصیت و اندیشه‌های این مرجع دینی بود.

اضواء علی الفکر السیاسی الاسلامی در دو جزء تألیف آية الله شیخ عیسی قاسم ، المجتمع الراقی، أسسه و سماته و عوامله،  الاسلامی دینی، العقائد، معرفة العقیدة، الاسلام قاعدة و منهج الحیاة، الزواج ولاسرة، الامام الخمینی و ثورته، الاسلام دیننا، الوضوء و الصلاة، إضاءات فکرية من خطابات آية الله قاسم، المنهج التفسیری عند الفقیه شیخ عیسی قاسم، آية الله قاسم رجل اصلاح و سلام و .. از جمله کتاب‌های عرضه شده در این غرفه بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

captcha