تجلیل از برترین‌های قرآنی شرکت گاز مازندران
کد خبر: 3813436
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

تجلیل از برترین‌های قرآنی شرکت گاز مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- جانشین سپاه کربلای مازندران در محفل انس با قرآن گفت: ملت ایران با بهره‌گیری از روش قرآنی و توکل به خدا و به اذن الهی توانستند بر گروه کثیری فائق شوند و در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان باشند.

ملت ایران با روش قرآنی در دفاع مقدس پیروز شدند/ تجلیل از برترین‌های قرآنی شرکت گاز مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین سپاه کربلای مازندران شامگاه دوشنبه 30 اردیبهشت ماه در مراسم محفل انس با قرآن که در نمازخانه شرکت گاز مازندران برگزار شد، با بیان اینکه دشمن، جنگ را راه‌کار تسلیم مسلمانان نمی داند، اظهار کرد: آنها در تحلیل‌هایشان بیان کردند که جنگ عامل اتحاد و مایه اقتدار کشور های اسلامی است و برای از بین بردن ایران باید راه‌کارهای دیگر جست.
وی  با بیان اینکه یکی از مشاوران صهیونیستی در آمریکا یکی از راه‌کارهای اضمحلال مسلمانان را جدا کردن آنها از قرآن عنوان کرد، افزود: دشمن می‌خواهد قرآن باشد اما بالای طاقچه‌ها،  دشمن می‌خواهد مسلمانان قرآن به سر بکنند اما، قرآن در دل و جانشان  نفوذ نکند، دشمن می‌خواهد قرائت قرآن باشد اما تلاوت قرآن نباشد.
جانشین سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه هر تلاوتی قرائت است اما هر قرائتی تلاوت نیست، تصریح کرد: تلاوت قرآن همان قرائتی است که با عمل همراه باشد و این نگاه به قرآن نجات دهنده مسلمانان است.
وی با بیان اینکه، دشمن می‌خواهد مسلمانان  قرآن را فقط به خاطر شگون همراه جهیزیه، یا برای رفتن به سفر و یا قرائت در مراسم فوت بکار گیرند،  افزود: راه‌کار دوم دشمن برای تفرق مسلمانان، جدایی آنان از اهل بیت(ع) است.
رضایی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از گردنه‌های سخت به واسطه بهره‌برداری از قرآن، عبور کرده است، افزود: جنگ هشت ساله با ایران برای نابودی این ملت کافی بود اما ما دیدیم که دشمنان با وجود داشتن همه امکانات و پشتیبانی همه ابرقدرت‌ها شکست خورد و این ملت با بهره‌گیری از مدل قرآنی و توکل به خدا و  به اذن الهی توانستند بر گروه کثیری فائق شوند و پیروز میدان باشند.
وی افزود:  باید مراقبت کنیم همواره عامل به قرآن و پیرو سیره اهل بیت باشیم و جایگاه قرآن در زندگی‌مان حفظ باشد که در این صورت دشمن با هر بضاعتی که داشته باشد چاره‌ای جر تسلیم نخواهد داشت.
در ادامه این مراسم از نفرات اول مسابقات قرآن سال گذشته کارکنان شرکت گاز مازندران، در رشته حفظ جزء دو، سه، پنج، به ترتیب از کیوان شمس، محمد صادق رضوی‌زاده و علیرضا چلویی، در رشته قرائت تحقیق از سید رضا میرزا آقایی، در رشته اذان از علی اکبر میرزایی، در رشته قرائت ترتیل از احمد سعیدی، در رشته مفاهیم قرآن از محمد هادی شکارچی، در رشته حفظ جزء، دو، سه، پنج، هفت، 10 و 15 به ترتیب از معصومه رمضانی، زهرا شریفی، فرزانه فلکی، مطهره مومنی تبار، مریم رضایی تپه و فخرالسادات مصطفوی تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از عالیه نوپور در رشته ترتیل، زبیده قاسمپور در رشته تحقیق، خدیجه کاظمی آقمشهدی در رشته مفاهیم و میترا ثنایی در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه با حضور ربیعیان مسئول دارالقرآن کریم شرکت ملی گاز ایران تجلیل بعمل آمد.
 انتهای پیام

 

captcha