اعطای نشان عالی اهدای عضو به ۷چهره شاخص اردبیل
کد خبر: 3813490
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
همزمان با روز ملی اهدای عضو انجام شد؛

اعطای نشان عالی اهدای عضو به ۷چهره شاخص اردبیل

گروه اجتماعی ــ همزمان با روز ملی اهدای عضو و در قالب همایش فرهنگی ـ هنری سفیران اهدای عضو، نشان عالی اهدای عضو ایرانیان به ۷ نفر از چهره‌های شاخص و نخبه استان اردبیل اعطا شد.

اعطای نشان عالی اهدای عضو به 7 نفر از نخبگان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با روز ملی اهدای عضو و در قالب همایش فرهنگی ـ هنری سفیران اهدای عضو نشان عالی اهدای عضو ایرانیان به 7 نفر از چهره‌های شاخص و نخبه استان اردبیل اعطا شد. در این مراسم که روز گذشته، 30 اردیبهشت ماه در خانه تاریخی صادقی اردبیل برگزار شد، نشان عالی اهدای عضو ایرانیان شعبه استان اردبیل به سعید علی‌حسینی قهرمان وزنه‌برداری جهان، کریم عظیمی فیلمساز مطرح کشور، اسماعیل فرزانه از جامعه پزشکان، مهدی اشجع کارآفرین نمونه، عبدالحسین دلداده مقدم فعال عرصه علم و فرهنگ و هنر، مائده مژده‌فر دبیر پیشکسوت و فعال فرهنگی و اجتماعی و مجید صادقی خیر نام آشنای اردبیلی اهدا شد.

در این مراسم یکی از فعالان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر اظهار کرد: در این حرکت مبارک تک تک افراد جامعه با احساس مسئولیت باید پیشقدم شوند تا به جای به خاک سپردن اعضای خود اعضای سالم و قابل استفاده به بیماران و نیازمندان اهدا شود.

اصغر شکیبا این حرکت مومنانه، فداکارانه و ایثارگرانه را به صاحبان این اقدام مبارک تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این بزرگترین توفیق است که فردی در احیای زندگی دیگران نقش مستقیم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی توصیه قرآن کریم را در اهمیت و جایگاه کمک به دیگران و احیای زندگی آنها یادآور شد و افزود: این بزرگترین افتخار برای همه ماست که با عضویت در این انجمن بتوانیم کمترین قدم را در مسیر کاهش آلام و درد و رنج دیگران برداریم.

در این مراسم شعرخوانی و برنامه موسیقی اجرا و شرکت کنندگان به صورت نمادین کارت اهدای عضو دریافت کردند.

انتهای پیام

 

captcha