«با رهروان سحر» و سومین میزبانی از پاکبانان
کد خبر: 3813502
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

«با رهروان سحر» و سومین میزبانی از پاکبانان

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرهنگ‌سرای امید در ادامه ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» سومین شب میزبانی از پاکبانان همیشه سحرخیز را اجرا می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف ترویج احسان و انفاق، گسترش فرهنگ مهربانی با همنوعان و روزه‌داران و تکریم اقشار زحمتکش جامعه به دبیری مدیریت فرهنگی ــ هنری منطقه 13 آغاز شده و تا پایان این ماه پرخیر و برکت ادامه خواهد یافت.
در همین راستا فرهنگ‌سرای امید در سحر چهارشنبه، یکم خردادماه در منزل یکی دیگر از بانیان این عمل خیر میزبان پاکبانان زحمتکش ناحیه 1 منطقه خواهد بود.
همچون برنامه‌های پیشین کارت دعوت برای تک تک این عزیزان از قبل ارسال شده و ایشان به مراسم سحری دعوت شده‌اند.
یادآور می‌شود، اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان یکی از تأکیدات دینی ماست و با توجه به اینکه گروه‌های گسترده‌ای همچون پاکبانان، کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، نیروی انتظامی و گروه‌های مختلف شغلی و خدماتی در طول ساعات شب تا سحر به خدمات‌رسانی مشغول هستند، ویژه‌برنامه با رهروان سحر با هدف تأمین وعده سحری خدمات‌رسانان پایتخت در مناطق 22 گانه برگزار می‌شود. 
بر اساس پیش‌بینی به عمل آمده از سوی دبیرخانه این ویژه‌برنامه، سفره‌های سحری با مشارکت شهروندان علاقه‌مند در حیاط منازل و یا فضای مشاع آپارتمان‌ها گسترده می‌شود.
شهروندانی که مایل به مشارکت در این زمینه یا سهیم شدن در برنامه هستند، می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود مراجعه و نسبت به مشارکت در انجام این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کنند.
همچنین شهروندانی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستند، می‌توانند هر روز در ساعات اداری با دبیرخانه ویژه‌برنامه با رهروان سحر در فرهنگ‌سرای امید به شماره 33303843 تماس بگیرند.
امیر سعیدی
انتهای پیام
captcha