دیدار فعالان قرآنی بجنورد با آیت‌الله حسینی خراسان
کد خبر: 3813504
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

دیدار فعالان قرآنی بجنورد با آیت‌الله حسینی خراسان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان بجنورد امروز، 31 اردیبهشت‌ماه، با عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به نشست فعالان قرآنی شهرستان بجنورد، گفت: جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی و مدیران خانه‌های قرآنی شهر بجنورد به همراه تعدادی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی این شهرستان، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه، با آیت‌الله حسینی خراسان، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
ارسالی// دیدار فعالان قرآنی بجنورد با آیت‌الله حسینی خراسانوی ادامه داد: بیان مقام و منزلت مربیان قرآن و جایگاه اجتماعی ـ فرهنگی این افراد، نقش اجتماعی زنان با تأسی به آیات 23 تا 28 سوره مبارکه قصص، حضور بانوان در جامعه با رعایت موازین اسلامی و حفظ شخصیت، مقام و جایگاه ارزشی او از جمله مواردی بود که آیت‌الله حسینی‌خراسانی به آن اشاره کرد.

شکرانی اظهار کرد: همچنین طی این جلسه بر نقش بانوان در ترویج قرآن و نشر ارزش‌های اسلامی در جامعه و کمک به سلامت جامعه با حفظ خود با رعایت موازین اسلامی تأکید شد.

انتهای پیام

captcha