جدیدترین تفسیر قرآن کریم در نمایشگاه قرآن رونمایی می‎شود
کد خبر: 3813633
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
نقدی به ایکنا خبر داد:

جدیدترین تفسیر قرآن کریم در نمایشگاه قرآن رونمایی می‎شود

گروه ادب ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی اظهار کرد: روز جمعه سوم خردادماه در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم دوره 12 جلدی تفسیر کوثر رونمایی خواهد شد.

ارسالی///جدیدترین تفسیر قرآن کریم رونمایی می‎شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مراسم رونمایی از جدیدترین تفسیر قرآن خبر داد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که با وجود همه محدودیت‌ها، نمایشگاهی روح‌افزا و با استقبال زیاد برگزار می‎شود، در حالی که زمان برگزاری آن در مقایسه با سال‌های قبل محدودتر شده است.

وی ادامه داد: البته طبیعی است که مؤسسات به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه هستند، نتوانند چندان پررونق حاضر شوند، اما روی هم رفته و براساس آنچه بنده مشاهده کردم، می‌توان نمره قابل قبولی را برای نمایشگاه امسال در نظر گرفت.

نقدی با اشاره به تفسیر قرآنی که قرار است رونمایی شود، گفت: جدیدترین تفسیری که از قرآن مجید در زمان ما نگاشته شده تفسیر کوثر است. این تفسیر  12 جلد دارد و مؤلف آن هم آیت‌الله یعقوب جعفری است که حدود 60 اثر قرآنی دارد و از استادان بزرگ حوزه علمیه قم هستند. آیت‌الله سبحانی تقریظی بر این تفسیر نوشته و ویژگی‌های آن را بیان کرده‌اند.

وی یادآور شد: این تفسیری نو است و مشکلات تفاسیر گذشته را ندارد و مطالب آن طولانی نیست. لذا نیاز مخاطب امروز را رفع می‌کند و دکتر بهاءالدین خرمشاهی هم تقریظی بر این کتاب نوشته‌اند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی ادامه داد: این تفسیر حاصل 22 سال تلاش علمی آیت‌الله یعقوب جعفری است و نکته‌های تازه زیادی در آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام نقدی در پایان اظهار کرد: تفسیر مذکور در روز جمعه سوم خردادماه قبل از نماز مغرب در سالن نشست‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha