عرضه جدیدترین تولیدات مؤسسه محبت در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3813645
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

عرضه جدیدترین تولیدات مؤسسه محبت در نمایشگاه قرآن

گروه ادب ــ غرفه مؤسسه انتشاراتی «محبت» وابسته به مؤسسه فرهنگی «طوبای محبت» در بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، جدیدترین محصولات تولید شده از «حاج اسماعیل دولابی» را در قالب یک غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

عرضه جدیدترین تولیدات مؤسسه محبت در نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، این مؤسسه که امسال دومین تجربه حضور خود در نمایشگاه را تجربه می‌کند، هفت جلد کتاب طوبای محبت را به نمایشگاه قرآن آورده است. تعداد جلدهای این کتاب در آینده افزایش خواهد یافت.
 
«ریشه‌های طوبی» که در قطع جیبی منتشر شده کتاب جدید دیگری است که در این غرفه عرضه شده و به جملات قصار حاج اسماعیل دولابی اختصاص یافته است. لوح فشرده برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال 1384 نیز در این غرفه عرضه می‌شود.
 
اما جدیدترین محصولی که امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن به همت این مؤسسه عرضه شده است، جلد هفتم کتاب طوبای محبت است. این کتاب با موضوع سخنرانی‌های اسماعیل دولابی در موضوعات مختلف است.
 
مسئول این غرفه در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه این غرفه در نمایشگاه کتاب نیز مستقر بوده است، گفت: در نمایشگاه کتاب فروش محصولات در سطح خوبی بود اما در نمایشگاه قرآن مقداری کاهش یافته است.
 
یادآور می‌شود، بخش فروش نمایشگاه قرآن که در نیم طبقه دوم مصلای حضرت امام خمینی(ره) مستقر شده است و در آن غرفه‌های مختلف و متعددی دایر شده است که جدیدترین محصولات و کتب منتشر شده در حوزه قرآن کریم در آن به فروش می‌رسد.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت‌ماه تا 4 خردادماه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.
 

انتهای پیام

captcha