حمایت بانک صادرات از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
کد خبر: 3813653
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌وگو با ایکنا:

حمایت بانک صادرات از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است

گروه اقتصاد ــ صیدی در جریان بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: بانک صادرات در راستای وظایفی که در زمینه توسعه فرهنگ و همچنین نقش‌آفرینی در زمینه اقتصادِ فرهنگ بر عهده دارد، توانسته است به عنوان بانک عامل، نقش خود را نمایشگاه قرآن امسال ایفا کند.

به گزارش ایکنا؛ بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و مشارکت در ترویج فرهنگی قرآنی، به عنوان تنها حامی بانکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور فعالی داشته است. غرفه بانک صادرات در این دوره از نمایشگاه، خدماتی همانند خدماتی همانند افتتاح حساب، صدور آنی کارت، ارائه بن‌کارت‌های خرید به بازدیدکنندگان، تحویل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازی انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ و... ارائه می‌دهد.
 
حجت‌الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز عصر امروز سه‌شنبه 31 شهریورماه، ضمن بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: الحمدلله نمایشگاه امسال بسیار خوب برگزار شده و مردم نیز به خوبی از این دوره از نمایشگاه استقبال کرده‌اند. از سوی دیگر ناشران و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی نیز با انرژی و ظرفیت تمام حضور پیدا کرده‌اند.
 
وی افزود: بسیار خوشحالیم که بانک صادرات هم در راستای وظایفی که در زمینه توسعه فرهنگ و همچنین نقش‌آفرینی در زمینه اقتصادِ فرهنگ بر عهده دارد، توانسته است به عنوان بانک عامل، نقش خود را ایفا کند.
 
مدیرعامل بانک صادرات تأکید کرد: امیدواریم که بتوانیم به میزان بیشتری به نقش خود عمل کنیم و مردم هم از ما رضایت داشته باشند.
 
صیدی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات بانک صادرات برای توسعه بانکداری اسلامی در کشور گفت: معتقدم که ما توانسته‌ایم بانکداری اسلامی را به خوبی در کشور پیاده کنیم و در بانک صادرات هم بر همین اساس عمل می‌کنیم.
 
انتهای پیام
captcha