فرزندان شاهد؛ پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3813658
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

فرزندان شاهد؛ پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

فرزندان شاهد؛ پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 31 اردیبهشت ماه در نشست با مدیران مدارس شاهد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
ابراهیمی افزود: ما باید تلاش کنیم که مدارس شاهد زمینه لازم را برای رشد و بالندگی این عزیزان که سازندگان آینده کشور هستند را فراهم کند.
وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان گفت: در بین شهدای دانش‌آموز استان شهید محمدحسین ذوالفقاری کوچک‌ترین شهید دفاع مقدس کشور حضور دارد که شایسته است با معرفی این نمونه‌های برجسته حوزه ایثار و شهادت نسبت به اشاعه و گسترش این فرهنگ ناب در بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم.
ابراهیمی با اشاره به تعامل سازنده مدارس با اولیای دانش آموزان اظهار کرد: قطعاً این تعامل مهم‌ترین دلیل پیشرفت و ارتقای جایگاه مدارس شاهد در سطح کشور است و باید ضمن تداوم این همکاری، جایگاه خود را حفظ کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد مشاوره‌های فردی و گروهی دانش آموزان را جزء لاینفک بحث آموزش دانست و گفت: مشاوره صحیح انتخاب رشته درست و اصولی را در پی خواهد داشت که بیشترین بهره‌برداری از توانمندی‌های و استعدادهای نهفته دانش آموزان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha