برگزاری صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح در ساری
کد خبر: 3813719
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

برگزاری صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران از برگزاری صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح روز پنجشنبه، دوم خردادماه در حسینیه عاشقان ساری خبر داد.

برگزاری  صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح  در ساریعلی ابراهیمی‌گتابی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: با توجه به همزمانی و تقارن ماه ضیافت‌الله و ‌سی و هفتمین سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که پیام‌آور عزت، پایمردی و استقامت همه ملت است برنامه صبحگاه مشترک که هر ساله  برگزار می‌شد، امسال به صورت ویژه با حضور پایوران، سربازان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان مازندران با عنوان صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح در ساری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، این برنامه در حسینیه عاشقان کربلای ساری به میزبانی سپاه کربلا برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از  خانواده شهدای مازندرانی که فرزندان‌شان در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند دعوت شد.
ابراهیمی تصریح کرد: این مراسم با حضور قاریان ملی و بین‌المللی قرآن و با دعوت از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس همچون، کویتی‌پور که نوای ماندگارشان همچنان در اذهان مردم تداعی کننده روزهای پرافتخار دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم سردار کمیل کهنسال، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه برخود مکلف می‌داند که با گرامیداشت این قبیل ایام‌الله به ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت و خودباوری دینی و ملی و حفظ  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همت و تلاش مضاعف کند.
انتهای پیام
captcha