برگزاری یادواره ۳۸۶ شهید عشایری در یاسوج
کد خبر: 3813749
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

برگزاری یادواره ۳۸۶ شهید عشایری در یاسوج

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید عشایر استان به‌زودی در یاسوج خبر داد.

برگزاری یادواره ۳۸۶ شهید عشایری در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جاماسب بهمنیار، فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج، اظهار کرد: جامعه عشایری استان ۳۸۶ شهید به انقلاب تقدیم کرده است.
وی افزود: عشایر استان هزار و ۱۴۱ رزمنده، هزار و ۱۴ جانباز، ۵۰ آزاده، چهار خانواده دارای دو شهید و دو شهید زن دارد که این امر از افتخارات جامعه عشایری استان است.
فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قشر عشایر نیروهای پاک و خالصی بوده، که باید قدر آن‌ها را دانست و مسئولان باید برای رفاه و آسایش و حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.
همچنین، آیت‌الله علی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج نیز گفت: عشایر شجاعانه در برابر رژیم‌های طاغوتی ایستاده و با حکومت ظالم پهلوی مبارزه کردند.
وی بیان کرد: عشایر همچنین در دوره دفاع مقدس و در مبارزه با رژیم بعث عراق از جان خود گذشتند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: همانطوری که امام خمینی(ره) فرمودند، عشایر از ذخایر انقلاب‌اند و در شرایط مختلف آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند.
آیت‌الله حسینی عنوان کرد: وقتی خداوند نعمتی به انسان می‌دهد باید قدر آن را دانست و امروز یکی از این نعمت‌ها قشر عشایر است.
انتهای پیام

captcha